Viime yönä oli varsin vinkeitä tapauksia taas liikkeellä. Minuahan se ei haittaa, erikoiset persoonat lähinnä piristävät iltaani ja saatan naureskella pitkäänkin. Kolme tapausta:

1: Eräässä karaokebaarissa kiertäessäni vastaani tuli vanhahko mies, joka hymyillen katsoi minua. Kävimme seuraavan sananvaihdon:

X: Sinä et koskaan pääse stuudioon, kun et sinä osaa laulaa.
Minä: Anteeksi?
X: Niin, et sinä koskaan pääse stuudioon, kun et sinä osaa laulaa. Mutta tuo tyttö, tuo pääsee! Se osaa laulaa!
Lauluvuorossa oli nainen, joka, noh, ei ihan osannut laulaa.
Minä (nauraen): Jahas, noh, en kai sitten pääse!
X (erittäin myötätuntoisesti ja laskien kätensä olkapäälleni): Älä siitä välitä äläkä loukkaannu, ei kaikki voi osata.

Toivotin herralle hyvää illanjatkoa ja poistuin pihalle nauramaan.

2: Pakkassäällä korini päällä on musta, paksu kangas, etteivät ruusut palellu. Eräästä baarista poistuessani ovella seisoi humalainen nuorimies:

X: Hei tyttö! Mikäs sinulla siinä on?
Minä: No ruusukorihan se.
X: Aijjjaaaa....

Tässä vaiheessa odotin, että jätkä luulisi koriani vauvakoriksi, mutta ei!

X: ...minä luulin, että sinulla on joku äijä siinä!

!

Poistuin pärskien ja kuulin vielä jätkän humalaisen seloistuksen portsarille:

X: No minä ihan katoin, että joku ruumissäkki sillä oli...

Kyllä, kiertelen baareissa paloittelemassa viattomia miehiä ja kannan palaset jätesäkissä ulos. :D

3: Eräässä baarissa humalainen jätkä pysäyttää minut ja mongertaa jotain samalla yrittäen kouria rintaani. Painan käden ystävällisesti alas, jolloin jätkän puhe katkeaa.

X (tuijottaen hetken minua, nostaen kätensä kasvojensa eteen ja tuijottaen sitä): Minä yritin äsken kouria sinua!
Minä: Juu, niin yritit.
X: Ei hitto mikä sika minä oon! Enkö ookki aika sika!
Minä: Olet.
X: Noni, ollaan samaa mieltä minusta! Täällä sinä vaan kierrät nättinä ja minä yritän kouria! Oon aika paska jätkä!
Minä: No niin kyllä olet.
X: Ihan uskomatonta käytöstä minulta!
Minä (naurua pidätellen): No niin on.
X: Ei näin kyllä saisi yhtään käyttäytyä!
Minä: No ei niin, hyvää illanjatkoa!

Sinne se jäi kättään tuijottamaan, minä menin nauramaan nurkan taakse. :)